Podlahová grafika je stále více využívaná forma reklamy klientů mimo jiné díky tomu, že nezabírá prodejní prostor. Můžete se po ní procházet křížem krážem a neublížíte jí.
Podlahová grafika v supermarketu, metru apod.
Potkáte se s ní mezi regály v supermarketu, před pokladnami v prodejně automobilů, naviguje vás na zemi do oblíbeného obchodu s nábytkem, ve vestibulu metra, na podhledech schodů.
Sendvič podlahové grafiky se skládá ze spodní potištěné odstranitelné folie, která může být bílá nebo transparentní či z protiskluzového lamina.
Protiskluzové lamino vybíráme v závislosti na zatížení grafiky a požadované životnosti-délky reklamního sdělení, je zřejmé, že grafika nalepená u vchodu obchodního domu bude více namáhaná, než třeba před prodejním pultem obchodu.
Dokončení může být ořezem, nebo tvarovým výsekem.